i love Nuffnang :

i love Nuffnang :

Rabu, 9 November 2011

Ya Allah Ya Rahman

Ya Allah Ya Rahman
kepada Mu tmpt ku meminta pertolongan
kepada Mu jua la tmpt ku panjatkan kesyukuran

Ya Allah Ya Rahim
aku mohon segala kekuatan dari Mu
tabahkan hatiku di setiap dugaan yg m'dtg
kuatkanlah jiwaku di setiap ujian yg m'dekat
lakarkanlah senyumku di setiap dugaan & ujian yg Kau berikan

Ya Allah Ya Quddus
aku lemah utk m'hdpi dugaan Mu ini
ampunkan aku Ya Allah
aku bersujud pada Mu

Ya Allah Ya Muhaimin
Kau berikanlah aku petunjuk
Kau tunjukkan aku segala punca mslh ini
kuatkan aku untuk hadapi smue ini

Ya Allah Ya Mukmin
aku tahu Kau melakarkan sesuatu yang indah untuk ku
tabahkan hatiku untuk mengharungi dugaan hari ini
limpahkan rahmat & hidayah Mu pada hamba Mu ini Ya Allah 
Amin

1 ulasan:

Daisypath Anniversary tickers