i love Nuffnang :

i love Nuffnang :

Jumaat, 21 Januari 2011

1st Anniversary


22 Januari 2010 bersamaan 06 Safar 1431..
" aku terima akan nikahnya dengan mas kahwin yang tersebut itu"....
alhamdulillah sah....
rs mcm msh t'ngiang lafaz akad nikah itu kt telinga ni..2x lafaz aku sah m'jdi seorang isteri & skaligus dunia bujang ku b'akhir.
arini...
22 Januari 2011 bersamaan 17 Safar 1432
genaplah setahun aku m'jdi isteri kepada lelaki yg pling aku cinta & kasih Mohamad Fahkri Amri bin Mahmood.
wlaupun da b'mcm2 rintangan diharungi b'sama tp manisnya pengantin baru msh trase lg.(agak gtal sdkit)
manisnya alam rmhtgga hanya Allah je yg thu.
m'imbau kenangan setahun yg lalu...
agak rmai yg agak tidak yakin dgn k'putusan utk m'dirikan rmhtgga ni,krn faktor umur la yg jd org rmai t'utamanya family agak tidak yakin dgn k'putusan 2.da smpai seru kahwin la..mmg agak muda,bg aku pon msh muda..22thn..suami plk 23..muda kan..tp alhamdulillah..rmhtgga ni xprnh b'mslh.hrp kekal hgga akhir hyt..

to my beloved hubby..
i love you so much..xde hadiah yg pling b'harga utk b slaen rs cinta & kasih yg amat m'dalam utk b.
semoga bahtera rmhtgga kte akn trus b'kekalan hgga akhir hyt.b kne jdi nakhoda yg adil,bijaksana & b'iman
agar b blh handle bahtera 2 dgn slmt hgga ke destinasi..

kEnAnGaN tErInDaH 2010..
ni sje nk hilangkan rs b'debar ni.

" aku terima akan nikahnya dengan mas kahwin yang tersebut itu"
alhamdulillah..da sah..

turut m'amin kan doa utk pengantin..sbb akulah pengantin perempuam itu..

surat ape 2 yg nk kne sign 2??surat nikah sementara kot..

Puan Nurul Farhana..


upacara batal air sembahyang & serah mas kahwin..

salam jgn x salam..pengantin lelaki 2 mcm b'peluh je..cool babeh..

ciuman pertama 

alhamdulillah...

pejam celik da 1thn pon b'lalu..tp memori 2 ttp utuh dlm hti & ttp m'jdi igtn smpai mati...
sElAmAt uLaNgTaHuN pErKaHwInAn yAnG pErTaMa sAyAnG..










0 si jantung hati:

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers